دوستان عزیز سلام

فردا ایشالله دارم می رم کربلا

گرچه اصلا آمادگیشو ندارم ولی شما دعا کنید بتونم استفاده کنم

دعاگوی همه شما عزیزان هستم

به مدت 10 روز پست جدید نمی ذارم و همین الان پیشاپیش شهادت امام جعفر صادق (ع)،رئیس مکتب شیعی رو تسلیت میگم

ایشالله برگشتم در خدمتتون هستم

 

ا

این مطلب رو واسه اونایی می ذارم که همیشه بهم لطف دارن و با نظرات ،انتقادها وپیشنهادهاشون همراهیم می کنن 

مثل همونایی که همین الان که اینو خوندن می فهمن با خودشونم

ممنون از همتون


هنگامی که ازرفتن به دنبال چیزهای غلط دست بردارید، به چیزهای درست این شانس را می دهید که به شما برسند ! شاید با تغییر اندکی که در نگرش خود می دهیم بتوانیم زندگی جدیدی را َاغاز کنیم ...


ماریا رابینسون یک بار گفت :" کسی نمی تواند برگردد و از نو شروع کند ، اما هرکسی می تواند امروز شروع کند و پایان دیگری بسازد " و واقعا که درست است !!!! اما قبل از اینکه این پروسه تغییر را شروع کنید ، باید انجام کارهایی که شما را عقب نگه می دارد را متوقف کنید .اینها همان بلاهایی هستند که ما خودمان سرخودمان می آوریم و مانع موفقیت خود می شویم:


1. وقت تلف کردن با افراد نادرست را متوقف کنید -

 

زندگی بسیار کوتاه تر ازآنست که وقتتان را با افرادی بگذرانید که شادی درونتان را نابود می کنند و شما را نامید می کنند .

2. دست ازفرار کردن ازمشکلات بردارید-
با مشکلات رودررو شوید ، این کار آسانی نیست .ما قرارنیست که فورا قادر به حل مسایل باشیم ،ما اینگونه ساخته نشده ایم ، در واقع ما ساخته شده ایم تا ناراحت و ناامیدشویم ،آسیب ببینیم ودچار لغزش شویم و حتی شکست بخوریم . چون که این هدف زیستن است : رویارویی با مشکلات ،یادگرفتن ،سازگارشدن و حل آنها در طول زمان. این چیزیست که مارا تبدیل به چیزی می کند که باید بشویم .

3. به خودتان دروغ نگویید-
شما می توانید به دیگران دروغ بگویید اما به خودتان نه !!! زندگی ما تنها زمانی بهتر می شود که فرصت ها را دریابیم و اولین و سخت ترین چیز آنست که با خودمان صادق باشیم .

4. خودتان رادر اولویت دوم قرار ندهید -
شاید چیزی یا کسی باشد که به خاطر آن خواسته اصلی خود را رها کرده اید ،به خواسته درونیتان توجه کنید وکاری را انجام دهید که واقعا می خواهید .

5. .سعی نکنید کسی باشید که نیستید-

بزرگترین چالش درزندگی آنست که خودتان باشید، آن هم در جهانی که مدام در تلاش برای تغییر شماست .همیشه کسی هست که زیباتر ،باهوش تریاجوان ترباشد ،اما آن شما نیستید ،خودتان را تغییر ندهید تا شمارا دوست داشته باشند ،خودتان باشید ،کسانی هستند که خود واقعی شمارا دوست داشته باشند .

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

   یک معلم در نیویورک تصمیم گرفت دانش آموزان سال آخری دبیرستانی را با بیان اهمیتی که هر یک از آنها داشتند تجلیل کند. او با استفاده از فراینده ایجاد شده توسط Halice Bridges از Del Mar ،کالیفرنیا، دانش آموزان را یکی یکی به جلوی کلاس فراخواند. ابتدا از اهمیتی که هر دانش آموز برای او و کلاس داشت سخن گفت و سپس به هر یک روبانی آبی هدیه داد که با حروف طلایی روی آن نوشته شده بود "اینکه من چه کسی هستم اهمیت دارد"...

ادامه مطلب


 

 

انسان موجود پیچیده ای با نیازهای متعدد است. به هر کدام از این نیازها بی توجهی شود نقصانی ایجاد می شود که بالاخره در جایی خود را نشان خواهد داد. نیازهای انسان از طریق ناخودآگاهی او در رویاها و در آثار هنری اش به او یادآوری می شوند. این یادآوری کاملا سمبولیک است. مجموعه تصاویری که در رویا یا نقاشی میبینیم یک معنای ظاهری دارند و چند لایه معنای عمیق باطنی در آنها نهفته است. کشف رمز نمادها در روانشناسی تحلیلی صورت می گیرد

 

 

 

آیا شما هم فرد کمال گرایی هستید؟؟؟


ـ آیا شما هم هموار فکر می کنید آن کسی که می خواهیم باشید نیستید؟
ـ آیا احساس می کنیم کارهایی که به اتمام رسانده ایم به اندازه کافی خوب نیستند؟
ـ آیا نوشتن مقالات و طرحها را با اهداف انجام دقیق آنها به تعویق می اندازیم ؟
ـ آیا احساس می کنیم کارها را باید صد در صد درست انجام دهیم و در غیر این صورت فردی متوسط و یا حتی بازنده هستیم؟
اگر چنین باشد در آن صورت ما به جای حرکت در مسیر موفقیت سعی در کامل بودن داریم.

 


● کمال گرایی:
به افکار و رفتار های خود تخریب گرانه ای اشاره می کند که هدف آنها رسیدن به اهداف به شدت افراطی و غیر واقع گرایانه است. در جامعه امروزی ‍ به اشتباه کمال گرایی چیزی مطلوب و حتی لازم برای موفقیت در نظر گرفته می شود.
به هرحال مطالعات اخیر نشان می دهند نگرش کمال گرایانه موجب اخلال در موفقیت می شود. آرزوی کامل بودن ‍ ، هم احساس رضایت از خودمان را از ما می گیرد و هم ما را به اندازه سایر مردم ( کسانی که اهداف واقع گرایانه دارند ) ، در معرض ناکامی قرار می دهد.


● علل کمال گرایی
اگر ما فردی کمال گرا باشیم ،‌احتمالا در کودکی یاد گرفته ایم دیگران با توجه به میزان کارآییمان در انجام کارها به ما بها می دهند در نتیجه آموخته ایم در صورتی ارزشمندیم که مورد قبول دیگران واقع شویم ( فقط بر پایه میزان پذیرش دیگران به خود بها می دهیم ) ،‌ بنا بر این عزت نفس ما ، بر اساس معیارهای خارجی پایه ریزی شده است . این امر می تواند ما را نسبت به نقطه نظرها و انتقادات دیگران ، آسیب پذیر و به شدت حساس سازد. در نتیجه تلاش برای حمایت از خودمان و رهایی از اینگونه انتقادات ، سبب می گردد کامل بودن را تنها راه دفاع از خود بدانیم . بعضی از احساسات ‍، افکار و باورهای منفی ذیل ،‌احتمالا با کمال گرایی مرتبط هستند:
● ترس از بازنده بودن:
افراد کمال گرا ،‌غالبا شکست در رسیدن به هدف هایشان را با از دست دادن ارزش و بهای شخصی مساوی می دانند.
● ترس از اشتباه کردن :
افراد کمال گرا ،‌غالبا اشتباه را مساوی با شکست می دانند . موضع آنها در زندگی ،‌حول و حوش اجتناب از اشتباه است . کمال گراها فرصت های یادگیری و ارتقاء را از دست می دهند.
● ترس از نارضایتی :
افراد کمال گرا ،‌ در صورتی که دیگران شاهد نقایص یا معایب کارشان باشند ، غالبا به دلیل ترس از عدم پذیرش از سوی آنان ، دچار وحشت می گردند. تلاش برای کامل بودن در واقع روشی جهت حمایت گرفتن از دیگران به جای انتقاد ، طرد شدن یا نارضایتی می باشد.
● همه یا هیچ پنداری :
افراد کمال گرا، بندرت بر این باورند که در صورت به پایان رسانیدن یک کار بطور متوسط ، هنوز با ارزش هستند. افراد کمال گرا در دیدن دورنمای موقعیت ها دچار مشکل هستند. برای مثال ،‌ دانش آموزی که همیشه نمره (A) داشته ، در صورت گرفتن نمره (‌ B ) بر این باور است که - که من یک بازنده کامل هستم-
● تاکید بسیار بر روی بایدها :
زندگی کمال گرا غالبا بر اساس لیست پایان ناپذیری از بایدها بنا شده است که با قوانین خشکی برای هدایت زندگی آنها به خدمت گرفته می شود . افراد کمال گرا با داشتن چنین تاکیدهایی بر روی باید ها بندرت بر روی خواسته ها و آرزوهای خود حساب می کنند.
اعتقاد داشتن به این امر که دیگران به آسانی به موفقیت می رسند:
افراد کمال گرا مشاهدات خود را به گونه ای جمع آوری می کنند که بگویند افراد دیگر با کمترین تلاش ، خطاهای کم ، استرس های عاطفی کمتر و بالاترین اعتماد به نفس به موفقیت دست می یابند . در عین حال افراد کمال گرا کوششهای خود را پایان نا پذیر و ناکافی تلقی می کنند.
● شما چطور ؟ 

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1387/09/05/100955302788.jpg
ادیسون در سنین پیری پس از اختراع لامپ، یكی از ثروتمندان آمریكا به شمار میرفت و درآمد سرشارش را تمام و كمال در آزمایشگاه مجهزش كه ساختمان بزرگی بود هزینه می كرد... این آزمایشگاه، بزرگترین عشق پیرمرد بود. هر روز اختراعی جدید در آن شكل می گرفت تا آماده بهینه سازی و ورود به بازار شود.

در همین روزها بود كه نیمه های شب از اداره آتش نشانی به پسر ادیسون اطلاع دادند، آزمایشگاه پدرش در آتش می سوزد و حقیقتا كاری از دست كسی بر نمی آید و تمام تلاش ماموان فقط برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر ساختمانها است! آنها تقاضا داشتند كه موضوع به نحو قابل قبولی به اطلاع پیرمرد رسانده شود...

پسر با خود اندیشید كه احتمالا پیرمرد با شنیدن این خبر سكته می كند و لذا از بیدار كردن او منصرف شد و خودش را به محل حادثه رساند و با کمال تعجب دید كه پیرمرد در مقابل ساختمان آزمایشگاه روی یك صندلی نشسته است و سوختن حاصل تمام عمرش را نظاره می كند!!!

پسر تصمیم گرفت جلو نرود و پدر را آزار ندهد. او می اندیشید كه پدر در بدترین شرایط عمرش بسر می برد.

ناگهان پدر سرش را برگرداند و پسر را دید و با صدای بلند و سر شار از شادی گفت: پسر تو اینجایی؟ می بینی چقدر زیباست؟!! رنگ آمیزی شعله ها را می بینی؟!! حیرت آور است!!! من فكر می كنم كه آن شعله های بنفش به علت سوختن گوگرد در كنار فسفر به وجود آمده است! وای! خدای من، خیلی زیباست! كاش مادرت هم اینجا بود و این منظره زیبا را می دید. كمتر كسی در طول عمرش امكان دیدن چنین منظره زیبایی را خواهد داشت! نظر تو چیست پسرم؟!!

پسر حیران و گیج جواب داد: پدر تمام زندگیت در آتش می سوزد و تو از زیبایی رنگ شعله ها صحبت می كنی؟!!!!!! چطور میتوانی؟! من تمام بدنم می لرزد و تو خونسرد نشسته ای؟!

پدر گفت: پسرم از دست من و تو كه كاری بر نمی آید. مامورین هم كه تمام تلاششان را می كنند. در این لحظه بهترین كار لذت بردن از منظره ایست كه دیگر تكرار نخواهد شد...! در مورد آزمایشگاه و باز سازی یا نو سازی آن فردا فكر می كنیم! الآن موقع این كار نیست! به شعله های زیبا نگاه كن كه دیگر چنین امكانی را نخواهی داشت!!

توماس آلوا ادیسون سال بعد مجددا در آزمایشگاه جدیدش مشغول كار بود و همان سال یكی از بزرگترین اختراع بشریت یعنی ضبط صدا را تقدیم جهانیان نمود.

آری او گرامافون را درست یك سال پس از آن واقعه اختراع کرد

واقعا زیبا بود امیدوارم شما هم نتیجه اخلاقی ازش گرفته باشید.

دستور العمل

فقط دکمه  جهتی پائین رو نگه دارید

از موس استفاده نکنید

 



            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
               hi friends
                 hi friends
                   hi friends
                     hi friends
                      hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                  hi friends
                 hi friends
               hi friends
             hi friends
             hi friends
              hi friends
               hi friends
                 hi friends
                   hi friends
                     hi friends
                      hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                  hi friends
                 hi friends
               hi friends
              hi friends
              hi friends
               hi friends
                 hi friends
                   hi friends
                     hi friends
                      hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                  hi friends
                 hi friends
               hi friends
             hi friends
             hi friends
              hi friends
               hi friends
                 hi friends
                   hi friends
                     hi friends
                      hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                  hi friends
                 hi friends
               hi friends
              hi friends
             hi friends
           hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friend s
            hi friend  s
            hi friend   s
            hi friend    s
            hi frien d    s
            hi frien  d    s
            hi frien   d    s
            hi frien    d    s
            hi frie n    d    s
            hi frie  n    d    s
            hi frie   n    d    s
            hi frie    n    d    s
            hi fri e    n    d    s
            hi fri  e    n    d    s
            hi fri   e    n    d    s
            hi fri    e    n    d    s
            hi fr i    e    n    d    s
            hi fr  i    e    n    d    s
            hi fr   i    e    n    d    s
            hi fr    i    e    n    d    s
            hi f r    i    e    n    d    s
            hi f  r    i    e    n    d    s
            hi f   r    i    e    n    d    s
            hi f    r    i    e    n    d    s
            hi  f    r    i    e    n    d    s
            hi   f    r    i    e    n    d    s
            hi    f    r    i    e    n    d    s
            h i    f    r    i    e    n    d    s
            h  i    f    r    i    e    n    d    s
            h   i    f    r    i    e    n    d    s
            h    i    f    r    i    e    n    d    s
             h    i    f    r    i    e    n    d   s
              h    i    f    r    i    e    n    d  s
               h    i    f    r    i    e    n    d s
                h    i    f    r    i    e    n    ds
                 h    i    f    r    i    e    n   ds
                  h    i    f    r    i    e    n  ds
                   h    i    f    r    i    e    n ds
                    h    i    f    r    i    e    nds
                     h    i    f    r    i    e   nds
                      h    i    f    r    i    e  nds
                       h    i    f    r    i    e nds
                        h    i    f    r    i    ends
                         h    i    f    r    i   ends
                          h    i    f    r    i  ends
                           h    i    f    r    i ends
                            h    i    f    r    iends
                             h    i    f    r   iends
                              h    i    f    r  iends
                               h    i    f    r iends
                                h    i    f    riends
                                 h    i    f   riends
                                 h    i    f  riends
                                   h    i    f riends
                                    h    i    friends
                                     h    i   friends
                                      h    i  friends
                                       h    i friends
                                        h   i friends
                                         h  i friends
                                          h i friends
                                           hi friends
                                            hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                          hi f ri ends
                                         hi f  ri  ends
                                        hi f   ri   ends
                                       hi f    ri    ends
                                      hi f     ri     ends
                                     hi f      ri      ends
                                    hi f       ri       ends
                                   hi f        ri        ends
                                  hi f         ri         ends
                                 hi f          ri          ends
                                 hi f         ri           ends
                                 hi f        ri            ends
                                 hi f       ri             ends
                                 hi f        ri            ends
                                 hi f         ri           ends
                                 hi f          ri          ends
                                 hi f           ri         ends
                                 hi f            ri        ends
                                 hi f             ri       ends
                                 hi f            ri        ends
                                 hi f           ri         ends
                                 hi f          ri          ends
                                   hi f         ri         ends
                                   hi f        ri        ends
                                    hi f       ri       ends
                                     hi f      ri      ends
                                      hi f     ri     ends
                                       hi f    ri    ends
                                        hi f   ri   ends
                                         hi f  ri  ends
                                          hi f ri ends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                          hi friends
                                         hi friends
                                        hi friends
                                       hi friends
                                      hi friends
                                     hi friends
                                    hi friends
                                   hi friends
                                  hi friends
                                 hi friends
                                hi friends
                               hi friends
                              hi friends
                             hi friends
                            hi friends
                           hi friends
                          hi friends
                         hi friends
                        hi friends
                       hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                   hi friends
                  hi friends
                 hi friends
                hi friends
               hi friends
              hi friends
             hi friends
            hi friends
            hi friends

             hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
               hi friends
                 hi friends
                   hi friends
                     hi friends
                      hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                  hi friends
                 hi friends
               hi friends
             hi friends
             hi friends
              hi friends
               hi friends
                 hi friends
                   hi friends
                     hi friends
                      hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                  hi friends
                 hi friends
               hi friends
              hi friends
              hi friends
               hi friends
                 hi friends
                   hi friends
                     hi friends
                      hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                  hi friends
                 hi friends
               hi friends
             hi friends
             hi friends
              hi friends
               hi friends
                 hi friends
                   hi friends
                     hi friends
                      hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                  hi friends
                 hi friends
               hi friends
              hi friends
             hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friend s
            hi friend  s
            hi friend   s
            hi friend    s
            hi frien d    s
            hi frien  d    s
            hi frien   d    s
            hi frien    d    s
            hi frie n    d    s
            hi frie  n    d    s
            hi frie   n    d    s
            hi frie    n    d    s
            hi fri e    n    d    s
            hi fri  e    n    d    s
            hi fri   e    n    d    s
            hi fri    e    n    d    s
            hi fr i    e    n    d    s
            hi fr  i    e    n    d    s
            hi fr   i    e    n    d    s
            hi fr    i    e    n    d    s
            hi f r    i    e    n    d    s
            hi f  r    i    e    n    d    s
            hi f   r    i    e    n    d    s
            hi f    r    i    e    n    d    s
            hi  f    r    i    e    n    d    s
            hi   f    r    i    e    n    d    s
            hi    f    r    i    e    n    d    s
            h i    f    r    i    e    n    d    s
            h  i    f    r    i    e    n    d    s
            h   i    f    r    i    e    n    d    s
            h    i    f    r    i    e    n    d    s
             h    i    f    r    i    e    n    d   s
              h    i    f    r    i    e    n    d  s
               h    i    f    r    i    e    n    d s
                h    i    f    r    i    e    n    ds
                 h    i    f    r    i    e    n   ds
                  h    i    f    r    i    e    n  ds
                   h    i    f    r    i    e    n ds
                    h    i    f    r    i    e    nds
                     h    i    f    r    i    e   nds
                      h    i    f    r    i    e  nds
                       h    i    f    r    i    e nds
                        h    i    f    r    i    ends
                         h    i    f    r    i   ends
                          h    i    f    r    i  ends
                           h    i    f    r    i ends
                            h    i    f    r    iends
                             h    i    f    r   iends
                              h    i    f    r  iends
                               h    i    f    r iends
                                h    i    f    riends
                                 h    i    f   riends
                                 h    i    f  riends
                                   h    i    f riends
                                    h    i    friends
                                     h    i   friends
                                      h    i  friends
                                       h    i friends
                                        h   i friends
                                         h  i friends
                                          h i friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                            hi friends
                                           hi friends
                                          hi f ri ends
                                         hi f  ri  ends
                                        hi f   ri   ends
                                       hi f    ri    ends
                                      hi f     ri     ends
                                     hi f      ri      ends
                                    hi f       ri       ends
                                   hi f        ri        ends
                                  hi f         ri         ends
                                 hi f          ri          ends
                                 hi f         ri           ends
                                 hi f        ri            ends
                                 hi f       ri             ends
                                 hi f        ri            ends
                                 hi f         ri           ends
                                 hi f          ri          ends
                                 hi f           ri         ends
                                 hi f            ri        ends
                                 hi f             ri       ends
                                 hi f            ri        ends
                                 hi f           ri         ends
                                 hi f          ri          ends
                                  hi f         ri         ends
                                   hi f        ri        ends
                                    hi f       ri       ends
                                     hi f      ri      ends
                                      hi f     ri     ends
                                        hi f    ri    ends
                                        hi f   ri   ends
                                         hi f  ri  ends
                                          hi f ri ends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                          hi friends
                                         hi friends
                                        hi friends
                                       hi friends
                                      hi friends
                                     hi friends
                                    hi friends
                                   hi friends
                                  hi friends
                                 hi friends
                                hi friends
                               hi friends
                              hi friends
                             hi friends
                            hi friends
                           hi friends
                          hi friends
                         hi friends
                        hi friends
                       hi friends
                      hi friends
                     hi friends
                    hi friends
                   hi friends
                  hi friends
                 hi friends
                hi friends
               hi friends
              hi friends
             hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friends
            hi friend s
            hi friend  s
            hi friend   s
            hi friend    s
            hi frien d    s
            hi frien  d    s
            hi frien   d    s
            hi frien    d    s
            hi frie n    d    s
            hi frie  n    d    s
            hi frie   n    d    s
            hi frie    n    d    s
            hi fri e    n    d    s
            hi fri  e    n    d    s
            hi fri   e    n    d    s
            hi fri    e    n    d    s
            hi fr i    e    n    d    s
            hi fr  i    e    n    d    s
            hi fr   i    e    n    d    s
            hi fr    i    e    n    d    s
            hi f r    i    e    n    d    s
            hi f  r    i    e    n    d    s
            hi f   r    i    e    n    d    s
            hi f    r    i    e    n    d    s
            hi  f    r    i    e    n    d    s
            hi   f    r    i    e    n    d    s
            hi    f    r    i    e    n    d    s
            h i    f    r    i    e    n    d    s
            h   i    f    r    i    e    n    d    s
            h    i    f    r    i    e    n    d    s

              h    i    f    r    i    e    n    d    s
               h    i    f    r    i    e    n    d  s
               h    i    f    r    i    e    n    d s
                h    i    f    r    i    e    n    ds
                 h    i    f    r    i    e    n   ds
                  h    i    f    r    i    e    n  ds
                   h    i    f    r    i    e    n ds
                    h    i    f    r    i    e    nds
                     h    i    f    r    i    e   nds
                      h    i    f    r    i    e  nds
                       h    i    f    r    i    e nds
                        h    i    f    r    i    ends
                         h    i    f    r    i   ends
                          h    i    f    r    i  ends
                           h    i    f    r    i ends
                            h    i    f    r    iends
                             h    i    f    r   iends
                              h    i    f    r  iends
                               h    i    f    r iends
                                h    i    f    riends
                                 h    i    f   riends
                                  h    i    f  riends
                                   h    i    f riends
                                    h    i    friends
                                     h    i   friends
                                      h    i  friends
                                       h    i friends
                                        h   i friends
                                         h  i friends
                                          h i friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           hi friends
                                           h i friend s
                                         h  i friend  s
                                        h   i friend   s
                                       h    i friend    s
                                      h    i  frien d    s
                                     h    i   frien  d    s
                                    h    i    frien   d    s
                                   h    i    f rien    d    s
                                  h    i    f  r

 

کلمه ها بر احساسها و اندیشه ها تاثیر می گذارند

احساسها بر افکار و کلمه ها مؤثرند

اندیشه ها بر کلمه ها و احساسها تاثیر می گذارند

بگوییم : از اینکه وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم

نگوییم : ببخشید که مزاحمتان شدم

بگوییم : در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود

نگوییم : گرفتارم

بگوییم : راست می گی؟ راستی؟

نگوییم : دروغ نگو

بگوییم : خدا سلامتی بده

نگوییم : خدا بد نده

بگوییم : هدیه برای شما

نگوییم : قابل ندارد

بگوییم : با تجربه شده

نگوییم : شکست خورده

بگوییم: قشنگ نیست

نگوییم : زشت است

بگوییم: خوب هستم

نگوییم: بد نیست

بگوییم : مناسب من نیست

نگوییم : به درد من نمی خورد

بگوییم : با این کار چه لذتی می بری؟
نگوییم : چرا اذیت می کنی؟


بگوییم : شاد و پر انرژی باشید

نگوییم : خسته نباشید

بگوییم: من

نگوییم: اینجانب

بگوییم: دوست ندارم

نگوییم: متنفرم

بگوییم: آسان نیست

نگوییم: دشوار است

بگوییم : بفرمایید

نگوییم : در خدمت هستم

بگوییم : خیلی راحت نبود

نگوییم : جانم به لبم رسید

بگوییم : مسئله را خودم حل می کنم

نگوییم : مسئله ربطی به تو ندارد

 


1- پایان دنیا نزدیک است. اگر فقط بتوانید یک نوع از حیوانات را نجات دهید، کدام را انتخاب می‌کنید؟

الف : خرگوش             ب : گوسفند                   پ : گوزن               ت : اسب


2- به آفریقا رفته‌اید. به هنگام بازدید از یکی از قبیله‌ها، آنها اصرار می‌کنند که یکی از حیوانات زیر را به عنوان یادگاری با خود ببرید. کدام را انتخاب می‌کنید؟

الف : میمون                ب : شیر                        پ : مار                 ت : زرافه


3- فرض کنید خطای بزرگی انجام داده‌اید و خداوند برای مجازات شما تصمیم گرفته است که به جای انسان، شما را به صورت یکی از حیوانات زیر در آورد. کدام را انتخاب می‌کنید؟

الف : سگ                  ب : گربه                        پ : اسب              ت : مار


4- اگر قدرت داشتید که یک نوع از حیوانات را برای همیشه از روی کره زمین نابود کنید، کدام را انتخاب می‌کردید؟


الف : شیر
                        ب : مار                                  پ : تمساح           ت : کوسه
 

5- یک روز، با حیوانی برخورد می‌کنید که می‌تواند با شما به زبان خودتان صحبت کند. دلتان می‌خواهد که کدامیک از حیوانات زیر باشد؟

الف : گوسفند              ب : اسب                      پ : خرگوش          ت : پرنده


6- در یک جزیره دور افتاده، تنها یک موجود زنده به عنوان همدم و همراه شما وجود دارد. کدامیک را انتخاب می‌کنید؟


الف : انسان                 
ب : خوک                      پ : گاو                 ت : پرنده


7- اگر قدرت داشتید که هر نوع حیوانی را اهلی و دست‌آموز کنید. کدامیک از حیوانات زیر را به عنوان حیوان خانگی خودتان انتخاب می‌کردید؟

الف : دایناسور                ب : ببر                                 پ : خرس قطبی      ت : پلنگ
 

8- اگر قرار بود برای 5 دقیقه به صورت یکی از حیوانات زیر در می‌آمدید، کدامیک را انتخاب می‌کردید؟

الف : شیر                            ب : گربه                              پ : اسب                  ت : کبوتر
 
                           

به دلیل  طولانی بودن متن به ادامه ی مطلب مراجعه كنید      

 

 

ادامه مطلب