سلاااااااااااااااااام


سلام به دوستای گلم

من اومدم ............از کربلا............قبول حق

خیلی خوش گذشت جای همتون رو اونجا خالی کردم

ایشالله روزی تک تک شما خوبان باشه که مشرف بشید

اونجا یه خانم مسن همسفرمون بود که چندمین بارش بود     می یومد

یه بار که بهش گفتم خوش به حالت که اینقدر می یای کربلاخیلی قشنگ جوابمو داد گفت:

زیاد مهم نیست که چندین بار بیای مهم اینه که تاثیرات زیارت رو تو خودت حفظ کنی و ازش استفاده کنی و دستاورد سفر همینه و بس

واقعا راست می گه ما هممون تا حالا کلی موقعیت خوب داشتیم که به راحتی ازش رد شدیم و نکات قشنگشو واسه روزای دیگه تو ذهنمون ذخیره نکردیم

حالا تو اگه همین الان بخوای یه موقعیت خوبتو یادآوری کنی و از یه نکته اش استفاده کنی چی به ذهنت می یاد

 خداییش همین الان به یکیش فکر کن...............خواهشا طلایی باش

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    احسان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/7/8/6 و 22:05 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    هذا من فضل ربی
    این جمله اولین بار از زبان شما خانوم به دلم زیادی نشست.
    امیدوارم خدا نگاهش رو از ما بر نداره!
    چه سختی و چه خوشحالی زندگی همش برام نکته هست.
    دوست دارم ضعف هام رو برطرف کنم و از این موقعیت هایی که گفتید بیشتر استفاده کنم.
    سایت خوبی دارید بیشتر برامون مطلب بذارید.

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: